zondag 31 december 2017

Alledag | Dat was 2017

Een terugblik over 2017? Een snelle dan. Ik ben meer van het vooruit kijken. Alhoewel... op oudejaarsavond nemen mijn Mees & ik altijd het afgelopen jaar door. Vaak is er dan een 'ohja, das waar ook'. 't Liefst kijken we terug op de mooie momenten.

Eigenlijk wil ik niets afsluiten, gewoon lekker doorgaan zo. Ik ben niet zo van de voornemens. Toch, de cover van Liefke Magazine triggerde me wel. "Waarom kiezen zo belangrijk is...". Daar ga ik mee aan de slag. En iets meer rust zoeken misschien? Sporten zou wel een goede zijn? Nog meer offline? Al ben ik dan niet van de voornemens, best goed lijstje toch :)


Dacht dat 2017 een rustig jaartje Schuur was. Al scrollend door de foto's toch meer gedaan dan dat ik tot vandaag dacht. Waarschijnlijk heb ik dat gevoel doordat ik meer ideeën heb dan tijd. Een greep uit de foto's.


"Goals" voor 2018? Die heb ik wel. Zowel zakelijk als persoonlijk. Die staan achterop het muziekblad. Volgend jaar deze tijd kijk ik of ik ze heb gehaald. Of niet :)


Ik wens jou & iedereen om je heen een heel gezellig, mooi & veilig uiteinde. Met aansluitend een goede & gezonde start van het nieuwe jaar.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten