woensdag 4 oktober 2017

Alledag | Paddestoel

De paddestoel. Wat zijn ze toch bijzonder. De een nog mooier dan de andere. Favoriet is bij mij toch wel de "rood met witte stippen". Als ik die zie staan, ga ik bijna op zoek naar de kabouters. Waarschijnlijk is deze paddestoel het meest gefotografeerde herfstobject.


Tijdens onze #dailywalk63 vallen we bijna letterlijk op onze knieën voor deze mooie schimmels. We zijn mijn wandelvriendin en ik. Is ze wel veel meer dan dat! Heel relaxed & zo gezellig. Leuke verhalen, soms zwijgend, even stilstaan, stevig doorlopen & rustig rondkijken. We wandelen wat af. Ieder seizoen is mooi. De natuur is mooi.

inktzwam

Een hele kleine selectie van de vele foto's, gewoon met de telefoon. We willen wel meer weten over deze prachtige schimmels. Iemand een suggestie? 't Liefst tijdens een wandeling. Workshop mag ook.

i see faces :)
Deze kleine is klaar voor Halloween haha. Zie jij dat ook? En ik ben klaar met deze dag. In positieve zin. Het was weer fijn!

~XG~

1 opmerking: