maandag 5 september 2016

Verjaardagskalender

Net zoals mijn digitale agenda dit jaar weer een fysieke agenda is geworden, is dat nu ook zo met de verjaardagskalender. Heel fijn hoor al dat mobiele gedoe, ik raak het overzicht kwijt. Het heeft even geduurd, welke foto bij welke maand. Nu is ie er dan eindelijk. De verjaardagskalender.

Uiteraard kun je er gewoon een kopen. Ik wilde graag een exemplaar met eigen foto's. Ik blijf de producten van Via Martine prachtig vinden. Begin vorig jaar heb ik een collage bij haar besteld. Hierover meer in mijn blog Via Martine. Zodoende kwam ik weer bij haar terecht.


Ja je ziet het goed, dit is inderdaad niet de verjaardagskalender :) Vond dit schildersdoek te klein, de andere die ik had liggen te groot. Het idee vind ik te leuk om niet te delen. Net even anders dan de bekende clipboardjes. 


En als je het net zo als de meesten hier thuis het stom vindt om het doek verkeerd om neer te zetten draai je het toch gewoon om.


Zo past het ook beter bij het formaat van de kalender. Echter heb ik inmiddels een ander idee en die ga ik straks, nu de machines (lees: vaatwasser & wasmachine) lekker draaien, uitvoeren. 

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten