donderdag 31 december 2015

Dat was 2015

Wilde ik gisteravond een blog schrijven met een soort van jaaroverzicht. Én om jullie een goede jaarwisseling te wensen word ik afgeleid door dat 'stomme' darten. Zit er helemaal in. Jemig, dat waren een paar spannende partijen op rij. 

Vorig jaar sloot ik af met "Nu sluiten we niet alleen een maand af. Zelfs een heel jaar. Voor ons is het een goed jaar geweest. Als we dit in 2015 kunnen evenaren, blijf en ben ik een gelukkig mens."

En heb ik, hebben wij het geëvenaard? Denk van wel. Ondanks dat ik best weleens heb gedacht waar ben ik mee bezig, wat wil ik nou eigenlijk. Niet gelukkig in mijn werk. De momenten dat de feiten ver voor mij uit liepen. Verkeerde keuzes gemaakt, ook weer hersteld trouwens. Kortom een jaar vol ideeën en te weinig tijd :) Dat alles wel allemaal in goede gezondheid. Dus...


Ik las een leuke quote: "Zullen we nieuwe herinneringen maken?" Ik ben voor. Mooie, goede, warme herinneringen. Het laatste blog van 2015 is anders geworden dan dat ik in gedachten dacht. De wens komt uit hetzelfde hart.

Ik wens jou & iedereen om je heen een gezellig, mooi en veilig uiteinde. Met aansluitend een goede & gezonde start van het nieuwe jaar. 

Vanmiddag sluiten wij in de buurt het jaar af met oliebollen & een glaasje glühwein. Zo mooi dat deze traditie voortgezet wordt. 

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten