woensdag 24 juni 2015

Tuinbank

Woensdag is niet alleen een heerlijke dag, sinds een week of 7 ook een hele lange dag. Onze jongste zoon loop stage op een bouwplaats. De eerste weken was ik solidair met hem. Stond ik ook bijzonder vroeg op. Best lekker. Aangezien ik een avondmens brak me dat wel een beetje op. Nu beperk ik het tot de woensdag & vrijdag. Het fijne is wel dat ik dan wel een hele lange Schuurdag heb. Na een kop heerlijke brandstof gestart met een leuke opdracht.


Een tuinbank. De vraag was een bank die past bij de moderne strakke tuin. Om alle potten met kruiden & groenten te ordenen. Maar je moet er ook op kunnen zitten. Fijne is dat de lieve opdrachtgeefster heel dichtbij woont. Tussendoor hadden we even een persoonlijk afstem moment.


Eind van de middag kwam ze even langs. Toch nieuwsgierig ;) Op dat moment was ik net klaar. De laatste schroef zat er net in. Daarbij ging de zon ook nog eens lekker schijnen. Tja...


Tja dus, wat doe je dan? Een wijntje op het eindresultaat. Tot nu toe dan. Het bankje krijgt een kleurtje en dat gaat ze nu (of morgen) bepalen. Laatste foto is genomen van/op mijn bankje. Als het bankje helemaal klaar is & op plaats van bestemming staat volgt er zeker nog een foto.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten