woensdag 17 juni 2015

Krukjes

Ik ben echt dol op krukjes. Zo handig! Geen meubelstuk zo veelzijdig als een kruk. Een snelle extra plek aan tafel, als bijzetter waar dan ook of als nachtkastje. In mijn Schuur heb ik al vele krukjes gemaakt. Van sloop-, pallet- of steigerhout. Eventueel bekleedt met fietsbinnenband. Ook geef ik bestaande krukken graag een tweede kans. Als iemand denkt dat een kruk echt niet meer kan, maak ik er wel iets van.

Kijk maar eens op www.schuurvan63.nl en zoek dan op kruk :) Misschien haal jij er wel inspiratie uit.


En zo zagen deze krukjes eruit voordat ze een Stempel van 63 kregen. Niet zo'n beste foto. Door mijn enthousiasme vergeet ik wel eens "before" foto's te maken. Helaas, meer foto's van deze krukken kon ik niet vinden in mijn digitale archief.

Binnenkort staan deze ook in de Shop van 63. Wil je nu al vast meer informatie? Mail mij dan op info@schuurvan63.nl. Voor nu wens ik je een fijne tweede helft van deze week.

~XG~

1 opmerking: