donderdag 2 april 2015

Mijn Werkplaats

Wat is mijn Schuur toch een heerlijke werkplek. Op Sinterklaasavond in 2008 kreeg ik een fantastisch gedicht. De Sint beloofde mij dat eind van het jaar de carport een Schuur zou zijn waar ik al mijn klus activiteiten warm & droog zou kunnen uitvoeren. Ja, die Sint van mij, die snapt het echt wel :)

Nu, ruim 7 jaar later, verdiend de Schuur een echte metamorfose. Opruimen & restylen die boel. Met name het eerste. Gezien ik een behoorlijke rommelkont ben, niks terug leg waar het hoort & alles bewaar omdat ik daar ongetwijfeld iets mee kan, was ik de afgelopen jaren meer tijd kwijt met opruimen & verplaatsen & zoeken van spullen dan aan het echte werk. Zo die zin is er uit :) Dat moet & kan anders.

Ziet de Schuur er op de #blurry foto's hierboven best redelijk uit. Het zijn dan ook foto's genomen na een dag opruimen. Voorjaar 2012. Moest ff zoeken in mijn digitale archief.


De maand april is van & voor de Schuur. Jawel... woensdag 1 april gestart met dit project. Ik ben al met een auto vol spullen richting kringloop & stort gereden. Niet alleen de Schuur wordt leger, mijn hoofd ook. Dat is de bedoeling. Met restjes verf het onderste gedeelte & de voorkant van de werkbank geverfd. Kunnen die potten ook weg. Het nieuwe werkblad staat al klaar. Op naar een Schuur die beter past bij de uitstraling Van 63.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten