zondag 22 maart 2015

Party Time!

Het is onopgemerkt gebleven, ook bij mij hoor haha. Schuur van 63 is deze maand voor de derde keer jarig. En wie jarig is trakteert. Hiep hiep hoera! En dat is niet de enige reden om te trakteren.


Vaak is dit zo'n moment om terug te kijken op afgelopen jaren. Dat doe ik, met plezier. Niet te lang, ik kijk liever vooruit. Dat heb ik in gedachten veel gedaan. Ik blijf heerlijk restylen in opdracht & woonaccessoires maken voor de webshop. Grote opdrachten neem ik niet meer aan. Ervaring leert dat daar mijn werkplaats niet op ingericht is. Maar... vanaf volgende maand neem ik bestaande, nieuwe artikelen op in de Shop van 63. Waaronder de bovenstaande mokken van Kitchen Trend. Ze drinken heerlijk! 

Verwacht dat mijn eerste order komende week wordt geleverd. Het zijn producten die perfect aansluiten bij de stijl & accessoires van 63. Ik vind alles geweldig! Super spannend ook. Niet alleen het moment van afleveren.

En het is lente. Drie mooie redenen om iets weg te geven. Ik geef twee mokjes weg. Die kun jij ook winnen. Hoe? Dat lees je komende week op FaceBook of Instagram

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten