dinsdag 26 augustus 2014

Wedding

Nee, mijn feestje was ruim 18 jaar geleden. Maar als dan toch heel graag hier ;) Nee, zelfs geen feestje. Alhoewel, een beetje. Op de boerderij van mijn ouders vindt vrijdag as een huwelijksvoltrekking plaats. Of ik mijn moeder wil helpen met de indeling & aankleding voor deze speciale dag. Natuurlijk. Niet veel leuker dan dat.

Buiten het feit dat het sowieso heerlijk is om in mijn geboortestreek te zijn. Hier op deze plek ben ik geboren. Dit blijft thuis. Hoewel ik in jaren veel langer in het midden van ons land woon. Daar absoluut mijn sociale leven ligt. Er geen moment over denk om terug te gaan. Deze plek geeft gewoon het gevoel van thuiskomen.


En die jonge musjes in de heg. Zo schattig! Vanavond hebben we de indeling gemaakt. Morgenochtend aan de slag met de aankleding. Om daarna met twee vriendinnen sinds de kleuterschool de middag & avond door te brengen.

Wat een heerlijke afsluiting van de vakantie.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten