woensdag 16 april 2014

Sidetable

Vandaag is het woensdag, nog even. Je weet het inmiddels, woensdag is Schuurdag. De planning was om onze keuken te restylen en mijn administratie bij te werken. Gisteravond kwam er een opdracht binnen om een smalle sidetable naar wens te maken. Zoals ie op mijn site staat. Afmeting iets anders. Nou, die keuken en de administratie kunnen wel even wachten. Als ik zelfs iets nieuws bestel, wil ik dat 't liefst zo snel mogelijk dus... Belofte gedaan. Leveren voor de Pasen :)





Na een gesprek en wat app berichten aan de slag. Zin in! Halverwege kwam het moment dat ik dacht: "Waarom wil ik dit allemaal?" Dan gaat het gewoon niet zoals ik wens & wil. Hout is en blijft een natuurproduct. De ene plank is de andere niet. Ook het zaagblad werkte niet gezellig mee, op pad voor een nieuwe. Als een mes door zachte boter. 

Als ik dan aan het eind van de middag in de keuken sta te koken, met de sidetable in mijn vizier dan denk ik: "Ja dit is wat ik wil, dit is wat ik leuk vind". Hier word ik heel blij van!

Vrijdag wordt ie opgehaald. Ben zo benieuwd of mijn blijdschap terecht is. 

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten